tisdag 26 oktober 2010

RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA!!! Årets Hjältemama!

Jag ska rösta på Linda - inte för att hon har cancer - utan för att hon är en kämpe - en mamma som håller ihop sin familj och hela tiden ser glädjeämnen i tillvaron trots att hon vet att hon aldrig kommer att bli frisk. Hennes blogg har jag läst länge. Hittade henne på facebook, en tjej som är av samma årskull som jag och som gick i "parallellklass" på gymnasiet. Jag började följa hennes blogg, främst för att hon är en fantastisk fotograf och vi delade intresset för foto och fotoredigering. När hon dessutom fick sitt cancerbesked så har jag följt och hållt tummar och tår för hennes skull.

Hur gör man egentligen för att ställa in sig på döden, utan att sluta leva? Jag tycker att hon har lyckats! Jag tycker att hon är fantastisk!!!

Jag skulle bara vara livrädd...

1 kommentar:

Juliaemma sa...

Jag ska också rösta på henne. Hon är helt fantastisk. Det är bara så jobbigt att inte kunna göra något!