torsdag 10 mars 2011

Härlig eftermiddag!

Kan ni hitta Mallans profil här?
Published with Blogger-droid v1.6.5

 Idag har jag varit i Hjo för att ytterligare skruva till det kring nya läroplanen. Hade väldigt trevligt - mycket trevliga kollegor finns det!
Sedan hem och hämta på fritids - och då bjöd barnen och personalen på fika: Semlor! MUMS! Fick ännu mer trevligt sällskap där, det finns verkligen så många människor som jag tycker om! Härligt!
Fick med mig Emmelie hem, så hon och Mallan fnittrar omkring på nedervåningen nu. Jag bara känner mig så glad idag! Det är skönt att vara glad! =) 
Skickar en stor kram till alla dom som inte känner sig glada för tillfället... det finns ju en massa saker som gör att man oroar sig eller mår dåligt.

2 kommentarer:

Lina sa...

nummer fem!

Fnissi sa...

Nope... det är inte hon! =)