torsdag 17 mars 2011

Bild 19 - en snygg person

Hm... detta var ju svårt. Undrar hur många som räknar med att just deras bild hamnar under denna rubrik?
Det finns ju en himla massa vackra och snygga personer. Och jag hoppas att jag talat om det för er! Jag brukar försöka att tala om sånt!

Men faktum kvarstår - det finns en person som jag är dödligt kär i - som också givetvis är sjukt snygg i mina ögon. Han är den som passar mig bäst - och som jag vill dela mitt liv med. Vi är inte alltid sams, inte överens om allt, vi kan ha högljudda diskussioner som ingen vinner, och vi kan tjura och vara irriterade på varandra för skitsaker. Men han är min M, mannen i mitt liv. 

Vi har flera gemensamma intressen, och vi kan läsa av varandra ganska bra vid det här laget.

16 år i sommar... Och ett mirakel som fyller 9 i juli.

Vi kan göra varandra ledsna, men också jäkligt glada! 

Han förstår mig, och stöttar i rätt lägen oftast. Han är livbojen, när jag ramlar i hypokondri-havet eller grubbelträsket. Han ser till att plocka upp mig innan jag ens hamnat under ytan. Det är skönt ska ni veta, för annars hade jag lätt drunknat.

Jag älskar min M - och han är en snygg person - både inuti och utanpå!



















1 kommentar:

hakker sa...

Jag gör ett nytt försök att maila en bild...