måndag 7 mars 2011

Lördagskalas!

I lördags firade jag mitt 34:e varv runt solen, på ett sk. årsmöte enligt vissa. ;-)
Det blev ett gammaldags (!) kafferep med mer än sju sorters kakor. Mums! Men när man bakat dem i flera dagar så blir man nästan trött på dem. Fast i mitt fall är det ju bra förstås! ;-D
Mamma och syrran bidrog också till kakbuffén. TACK!!!



Jag fick en massa fina presenter! Bl.a. en fågelkvitterklocka som man får vårkänslor av, en pärla från en familj riktiga pärlor, en fin tunika, pengar, armband från Thomas Sabo, massage och tulpaner!



En liten fiskare var på besök också - så nu vet jag vad jag ska köpa till honom i 2-årspresent! ;-D


På kalaset fanns också en fantastisk samling med knäppisar som jag älskar. En är min syster. En är min dotter. Men den största knäppisen är jag själv. Och jo - det händer att jag tycker om mig själv! ;-)

Inga kommentarer: