torsdag 31 mars 2011

Lite foton från dagarna som gått...

Som att trampa på fönsterglas...

Diamanter?








Fly with me...


Fly med mig... ;-)





Två dinosauriehuvuden som håller koll?


Vad berättar den här "ruinen"?
Gamla saker fascinerar mig... och det är väl här jag borde dra till med ett skämt om att det är därför jag fastnade för M, haha! ;-) Han är ju faktiskt hela 7 år äldre, hehe!

Men allvarligt talat, den här "ruinen" t.ex. vad berättar den om? Sånt gör mig nyfiken, och jag minns en bilduppgift som vi fick på lärarhögskolan då vi skulle uppsöka ett museum och välja ETT föremål, som vi sedan skulle göra en bildserie om där vi fantiserade kring vad den kunde ha varit med om. Det var superkul!

2 kommentarer:

Björk sa...

Ha ha ha!! Därför jag alltid kollar på Antik rundan då!!! Benny är också sju år äldre!

Fnissi sa...

Så är det nog! Haha! =)