onsdag 9 mars 2011

På lördag är det final!!!

1.In the Club
Artist: Danny Saucedo

2. Spring för livet   
Artist: Sara Varga         

3. Oh My God!
Artist: The Moniker  

4. 7 Days And 7 Nights
Artist: Brolle

5. E det fel på mej
Artist: Linda Bengtzing

6. Leaving Home
Artist: Nicke Borg

7. Me And My Drum
Artist: Swingfly

8. I'm In Love
Artist: Sanna Niels
en

9. The King
Artist: The Playtones

10. Popular
Artist: Eric Saade

Som vanligt är det så att trots att jag inte tyckt att särskilt många bidrag har utmärkt sig positivt, så är det nu mååånga låtar man kan lite på och tycker är riktigt bra. Knepigt att det blir så varje år! =)
Bland finalbidragen i år så känner jag att det finns många vinnare. De enda jag inte vill ska vinna är Eric Saade (för hans låt känns så fånig både i text och musik) och Linda Bengtzing, för hennes text är så makalöst pinsam. Trots det kommer jag säkert nynna runt på den på nåt eventuellt party i sommar eller så. Tragiskt!


The Moniker växer för varje gång - en riktig feel-good-låt!


Nepp, nu är det dags att dra iväg mot storstaden Skövde och en heldag tillsammans med lärare och rektorer från hela Skaraborg. Vi ska få mer info om den nya läroplanen. Usch och fy för allt smink man kände att man behövde klena på sig för att se representabel ut i storstan. Tar ju så lång tid att man knappt hinner käka frukost. Hur gör alla människor som sminkar sig varje morgon? Går upp en halvtimme tidigare? Hm... inte aktuellt här...

1 kommentar:

Annelie Björk sa...

Ha ha ha!! Det kommer du på när du blir som jag gammal, blek och rynkig. Sminket åker på i samma fart som kläderna!! Man kan ju åtminstone få tra att det blir till det bättre... Var en man på mitt jobb en gång som fråga om jag sminka mig och använde parfym, ja svarade jag det gör jag. Mm bara för att du är ful och luktar illa alltså fick jag tillbaka!!! Typ rätt så värmande!!!