måndag 6 juli 2009

BLOGGLOPPIS!

Tänkte testa nåt nytt - bloggloppis! Det kanske redan finns, men jag har inte stött på det någonstans förut. Det är ju alltid grejer man vill lämna till loppis - men jag kommer inte så långt. Så nu tänkte jag testa detta emellanåt. Är det något du är intresserad av och vill ha så lämnar du bara en kommentar till detta inlägg. Först till kvarn!
Leverans ordnar vi efter överenskommelse! =)
Denna första loppis handlar om jeans...


Märke: Detroit, Lindex
strl 122
smal passform
Resår i midjan som kan dras åt.
Använda en gång.
50:-


Märke: Detroit, Lindex
strl 128
smal passform
Silvertråd i vissa sömmar + glitterstenar
Aldrig använda!
50:-


Märke: H&M Young
Strl 134
Caprimodell
Sprillans nya! Aldrig använda!
50:-

Märke: Marks & Spencer
Strl 140
shorts med blombrodyr och glitterband + guldsömmar på blommorna
Använda, men i fint skick!
30:-


Märke: & NOW, H&M
Strl 140
Caprimodell
Sprillans nya - aldrig använda!
50:-


4 kommentarer:

Trumpetrille sa...

Kan man lägga ett bud på kortbrallorna med blommor på eller tror du att de blir för tajta i grenen för mig? Tänkte som substitut till lederhosen.

Patricia sa...

Du har inte kläder i mindre storlek??? Runt 98??? =)

Eva Kihlström sa...

Tyvärr lite för smått för mig...

Fnissi sa...

Hihihi! Rille - apselut! Tror de skulle passa dig. Gärna med de blommiga stövlarna till.
Patricia - har mycket kläder i de flesta storlekar tror jag... ;-)
Eva - ja, tyvärr för mig med. =)