torsdag 16 juli 2009

Snygga cowboys & indianer!


Det fanns gott om snygga kobojsare på High Chaparall - och de var trevliga också! Han här ovan var en riktig tio-poängare, fast andra i sällskapet delade inte min åsikt. Men hon ville att jag skulle ta kort på honom ändå. ;-)


Efter att ha tittat på indianshowen så blev Mallan överförtjust i tjejen med Bjällerklänningen! Hon önskar sig en sån. Jag tror at jag ska leja bort det arbetet till någon annan. Att sy fast hundrattals med bjällror på en klänning låter inte som ett pyssel för mig, hihi!

Behöver jag säga att jag försökte? NOT! ;-)

Jag gillar att testa nya saker - och CHURROS var en sån sak. Spanska våfflor. Friterade pinnar med kanel, socker och grädde. Hm... Mest bara sött och fett. Men nu vet jag det!

Bröderna Dalton är alltid lika kul att titta på! Särskilt Averell - han är så söööt och snäll! =)

Mallan ville ha en riktig cowboyhatt som tålde regn... så hon lindade sin pappa runt lillfingret och såg till att få det hon ville ha! =) Nu har hela vår familj varsin svart hatt plus att jag har en brun och en stråcowboyhatt också. ;-) Kanske borde ha en cowboy & indianfest snart?

So true! Jag har testat!

En av de många roliga skyltarna som finns i Västernstaden. =)

Grundaren Big Bengt vakade över vår stuga. Han var det sista vi såg innan vi somnade och det första när vi vaknade. Mysigt! Han e ju en riktig snygging! ;-)

Vita hattar är snyggt och fick oss att tänka på Dallas och JR Ewing!

Saloonshowen på kvällen var KANONBRA! Grabbarna uppskattade verkligen CanCan-dansöserna. Undrar varför? Mallan var MYCKET förvånad över att de visade trosorna när de dansade. Men här hemma har hon redan hunnit med en del shower som både uppskattats och inte av jämnåriga herrar. Hehe... Vad månde bliva?
Den rödhåriga tjejen i mitten hette i alla fall Emelie och sjöng så man fick knottror på armarna. Undrar om man får se henne någon annanstans i framtiden. Hon kan bli stor!

Tivolit var roligt tyckte de yngre deltagarna i sällskapet. Och den äldste också förresten. Visst ser han ut att njuta? ;-)

Snygga indianer träffade vi på också. Titta noga, för det är nog första och enda gången ni får se min M i klänning! =)
Stuntmannen hoppade även denna gång från tornet. Det blev en rätt läcker bild tycker jag! Och otäck på samma gång. Med tanke på vad som hände våran morbror i våras. Hu...

Det gick vilt till - och det häftigaste var att det var de coola tjejerna som dominerade showen i år! =)
Jag är en mexikanare!

Det var en rolig semestertripp, och vi hade faktiskt dessutom tur med vädret! Regnet kom när vi gick till stugan första kvällen. Sedan regnade det när vi var på saloonen, men det gjorde ju inget. Det regnade hela natten, men det gjorde ju heller inget. Det var uppehåll och delvis sol hela andra dagen, och när vi åkte hem mötte vi regnet. Vi stannade och fikade i Isaberg - och då höll det också upp. Vi hade garanterat någon som tänkte lite extra på oss just då! =)

Sedan lyckades jag ta årets bild i Mexico city! Inte varje dag som man får en MC-snubbe med rosa handväska på bild! ;-)

1 kommentar:

Ann-sofie sa...

Det var en lyckad tripp! Väskan var läcker.........kram och tack för trevligt umgänge!