fredag 17 juli 2009

En första valprapport och mitt 501:a inlägg! =)

Idag har vi hämtat Milla - ÄNTLIGEN! =) Hon sköter sig exemplariskt och har inte ens gnällt en endaste ynka gång... än... är väl bäst att tillägga. Natten vet vi ju inget om. ;-)
Har visst glömt att berätta vad hon är för ras - hon är en blandras mellan Liten Münsterländer och Wachtel.

Wachtel


Liten Münsterländer

Detta blev mitt 501:a inlägg på denna blogg - så det firar vi väl med en liten film från Millas första timmar hemma hos oss! =)
Alla ni som inte är så hundbitna kan ju hoppa över det. Jag är väldigt sugen på att göra filmerna "Millas andra dag" "Millas 3:e dag" osv. men förstår ju att det skulle orsaka tristess hos en del bloggläsare. Så jag avstår väl. Men det lär ju bli en del om Milla framöver.

Nu kom förresten Mallan och sa att om hon sjöng Maj på Malö för Milla så somnade hon direkt. Hihi! Hur ska det gå när M är hemma med henne själv då? Hihi!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååhhhhh sååå sööööt. För min del får du gärna lägga in mera om Milla och hur det går. Man blir alldeles valpsjuk. Men dom växer så fort bara. Skönt att natten gått bra också. Kommer förbi någon dag. Kram

Ann-sofie sa...

Vad skönt att allt fungerar bra! Hon ser ut att trivas och ni med såklart! Kram

Anonym sa...

Hoppas att hon sköter sig i fortsättningen också så vi slipper skämmas för henne, skulle villa vara den lilla flugan när M ska sjunga om Maj på Malö för nya familjemedlemmen. Lycka Till i fortsättningen med det lilla livet.
/hadBerit