måndag 27 juli 2009

Playlist!

Har skaffat mig en egen liten blogg-jukebox. Så när ni läser på min blogg så borde ni höra musik (om ni har högtalarna på förstås). Jag valde och valde låtar. Det finns ju sååååå många som man vill ha med. Och jag har plats för 140 till... så när jag kommer på bra låtar ska jag lägga till dom.
Vill man byta låt kan man bara gå längst ner på min bloggsida och välja någon annan. Det kan ju vara så att man inte hittar någon man tycker om - men det finns en del att välja mellan i alla fall. =)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Oj, en blogg-jukebox! I am impressed. Kul!

Petter sa...

Fantastiskt trevlig verision av AC/DC:s Highway to Hell ;-)

Fnissi sa...

Ja, visst är det...hehehe... Har nu lärt mig att man måste lyssna igenom alla låtar, för det är inte säkert att det är den låten som det står att det ska vara... ;-)