torsdag 23 juli 2009

Hela valpkullen!

Här kommer en bild på de olika valparna i valpkullen. Den enda jga kunnat skriva ut namnet på än är vår Milla, men jag hoppas kunna fylla på framöver. Den andra tiken hamnade i Stenstorp (eller vad det Skultorp?), hanarna är i Jäla, Laholm och två i Tidaholms kommun. Jag vet att valpen i Jäla fick heta Elmer, men jag har ingen aning om vem av valparna på bilden som är Elmer... De är ju lika som bär!
Är det någon av er andra ägare som läser så får ni gärna hjälpa till! =)



Idag är Millan tröttis. Hon vill INTE gå ut i det våta gräset. Bara om man absolut måste. Och det måste man ju om man ska uträtta sina behov. ;-)
Sedan vill hon in igen och mysa ihop sig, helst med en handduk över sig. Men hon tog väl ut sig igår förmodligen. Sprang ju som en liten tätting och hade hur kul som helst!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Gud så söta de är!

Jenny sa...

Nu vet jag några till namn, laholmaren heter Zorro, och den som Rune och Annika ska ha (den över Millan på bilden) ska heta Brolle.

Jenny sa...

Jag glömde att skriva vem av dem som är Zorro, det är den längst upp till höger (är 90% säker)...

Fnissi sa...

Tack Jenny!!! Då ska jag fixa in deras namn också! =)