lördag 25 september 2010

Saker som gör mig lycklig!


Jag gick flera promenader med Millan lös i skogen idag medan herrarna byggde vindskydd. Då hittade jag en hel del gyllene skatter! Mallan hittade en massa trattisar också. Så när vi kom hem blev det rensning av svamp.
Mallan och Ville busade och hade roligt tillsammans - vi hittade också en skatt ihop! En geocache!

Efter svamprensningen så föll vi ihop i soffan hela familjen. Även Millan som sprungit som en tok i skogen har sovit konstant. =)
Inte så dumt med frisk luft och motion!

Vi skickar varma hälsningar till Mariestad idag - puss på er alla HLK:are! =)

1 kommentar:

Annelie björk sa...

Håller med du!! Finns inte mycket som går upp mot frisk luft och motion!!! Motion är faktisktbevisat den bästa "medicinen" mot LÄTTARE depressioner!! Det är ju det där med höger hjärnhalva osv...Man blir både piggare på dagen och sover bättre på natten... Det märks ju på både djur, barn och vuxna!!! Älskar att umgås med barnen ute!! Finns ju egentligen inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!!!På tal om höger hjärnhalva kom jag precis på att jag börjar jobba om sex veckor!!!! HJÄLP!!!!!