torsdag 2 september 2010

Häftig bio!!!



Har precis varit och sett Toy story 3 i 3D. Coolt! Har aldrig varit på 3D-bio förut, men detta var definitivt inte sista gången! WOW så häftigt det var!
Förutom filmen, så var det ett väldigt häftigt 3D-intro i början, och sedan en kortfilm av Pixar som hette Dag & natt. Så braa!



Som vanligt lyckades jag inte se en tecknad film utan att gråta, och ganska mycket dessutom. Var nog ensam om det i salongen. =)
Men dte var ju så sorgligt när leksakerna blev övergivna, eller när de tig varandras händer och väntade på... jag ska ju inte avslöja filmen...
Men när mamman skulle ta avsked av sin son som skulle flytta och plugga på universitet så brast det lite... Mammahjärtat liksom svällde och jag tänkte ju på när Mallan kommer att dra väg förstås...

Det var en riktigt bra film! Men jag hade inte väntat mig något annat heller. 3D var däremot en MYCKET positiv överraskning!!!

Tror biosällskapet också var väldigt nöjda!

1 kommentar:

Annelie Björk sa...

Vadå Mallan dra iväg!? Ska hon flytta hemifrån???? Det ska inte Emmelie göra!!! Hon ska alltid vara med sin mamma! Vadå naturlig utveckling!!! Vem har hittat på det!!! Man ska inte bara gå i vanliga banor! Nej det är hög tid att barnen bor kvar hos sina föräldrar!!! Sällskapet var hELNÖJDA!!!!