torsdag 16 september 2010

En "varannandag"...


+ Kollat blodtryck och blodsocker

- Blodtrycket var way too high!

+ Personalen på Lab. är underbar och prickar alltid rätt på mina vener!

- Det tog en jäkla tid på vårdcentralen idag...

+ Träffade trevligt folk att fördriva tiden med på vårdcentralen. Skönt att få tjöta lite...

- Fick inte träffa "mina" sköterskor B-M eller A... Nästa gång vill jag det!

+ Fick världens skönaste smajl från godingen Aron i korridoren! =)

- Var fastande mellan 20.00 igår kväll till 11.00 idag! Blev liiite för länge...

+ Bakat 100 bullar!

- Upptäckte nyss att jag läst fel på receptet... Det stod 3,5 LITER mjöl, och inte 3,5 KG... Tyckte det var konstigt att det skulle va så mycket mjöl... Jag tog liksom inte ens allt mjöl för det GICK inte... :-(

+ Bullarna blev goda ändå! ;-)

- Är en dålig mamma, glömde skicka med Mallan vatten och fika/frukt när de hade skoljogg igår

+ Mallan har bra kompisar som har bra mammor! ;-)

- Vädret är kallt men vackert!

+ Är sugen på att gå ut och gå!

- Det ÖSregnar...

+ I morgon är det fredag!

2 kommentarer:

Björk sa...

Ha ha!!!! Tur du inte pressade ner allt mjöl!!

Fnissi sa...

Ja, verkligen! =)