lördag 13 november 2010

Spökpromenad!

Nu har årets spökpromenad genomförts - geggigt var det, men 703 besökare! Wow!
Det är så himla roligt att skrämmas.
MEN jag undrar hur lik en gorilla jag är egentligen? Mina elever kände igen mig och sa
-kolla, det där måste vara Sara det är så himla likt!
Och då står jag där iklädd gorillamask med pussmun. Hm... Är det så de ser mig?

;-) Syrran var i alla fall läbbiGAST! Mohahahahaaa! =)



På en spökpromenad gäller det att utnyttja det mänskliga sinnet och tänka psykologiskt. Det är skrämmande vad lätt det är att skrämmas. Men i år blev faktiskt även jag lite skrämd.
En som jag skrämde väste ur sig:
Passa dig din jävel så jag inte nitar dig!

Blir man riktigt rädd kan man ju faktiskt klippa till av bara farten. Det har jag inte tänkt på förut... och det var ingen trevlig tanke... Fast det har väl aldrig hänt på vår spökpromenad vad jag vet. Men i alla fall...

Inga kommentarer: