söndag 14 november 2010

Julklappstips!

Jag har börjat fundera på julklappar... och faktiskt redan köpt en del. Sedan måste man ju tänka på adventskalendrar och julstrumpor nu också... KUL! =)
Det är så härligt när man hittar klockrena presenter som känns helt rätt till just den personen.
Vi brukar lotta bland oss vuxna vem vi ska köpa julklapp till. På så vis blir det inte så hysteriskt mycket klappar att köpa, och den klappen man köper kan man lägga en hel del energi på så att den blir bra.
Kan tipsa om lite julklappar om ni inte vet vad ni ska hitta på.

 Min mamma tillverkar änglar och tomtar som är fyllda med lavendel och sprider väldoft i rummen, garderoberna eller där du tycker att det behövs. =) 80:-/st kostar de och är mellan 10-15 cm långa.


Min syster bakar supergott och nyttigt knäckebröd, eller kex om man hellre vill kalla det för det, med en massa goda fröer i. 25 kr för ett paket. Mums!

Jag har ju redan  tipsat om Hökensås Bigårdar, men jag gör det igen! Det finns paket i alla prisklasser och man kan själv styra lite över innehållet. Jag älskar texten på den röda affischen: Beställ dina julklappar i Tid...aholm! =) I love it!

Jag köpte ett fint fars-dag-kort (dock ej det på bilden) på loppisen idag av Lotta. Hon gör jättefina kort, och har säkert massor av julkort framöver. 25 kr tog hon för korten som var väldigt fina.



Syrran stickar också tubhalsdukar - jag önskar mig en! Är du också sugen på en så är det bara att höra av sig! Bra priser!

Inga kommentarer: