söndag 14 november 2010

Loppis igen!

Idag var det dags för loppis igen, och den här gången hade jag och Mallan bestämt oss för att inte köpa något med oss hem utan bara sälja saker... Det gick sådär... MEN, vi hade inte en massa grejer med oss i alla fall, utan ätbart och sånt som man inte behöver spara på liksom...
Ska berätta mer om vad vi handlade sen. Men bordet vi hade mittemot oss hade en massa grejer som jag gärna hade lagt beslag på. Men som sagt... först måste jag bli av med en massa prylar innan jag kan köpa nya...
Kul med ett kort på tre generationer :-)

Nästa loppis är 12 december, och då finns det säkert en hel del julsaker! Hör av er om ni är intresserade av att vara med.

3 kommentarer:

Patricia sa...

Hejje!
Tävlingssugen??? Kika in på min blogg för att se hur du kan vinna massa saker ända fram till jul :)
Kramar

www.patriciaaxelsson.blogg.se

Emma sa...

Smygfota på det där viset;) Jo roligt var det allt och jag köpte inte me mej nått hem...hade precis som du bestämmt mej för att inte köpa nått, måste ju bli av med det man har först:)Ni var ju oxå tre generationer förresten...du får jag låna din bild till min blogg?? Ha det bra, kram

Fnissi sa...

Självklart får du låna bilden!!!