tisdag 2 november 2010

Ett inlägg som skulle gjorts i söndags...

...men det gick inte för filmklippet som skulle vandra från min telefon till youtube tog LÅÅÅÅÅÅNG tid på sig att komma frma. Konstigt det där... Ibland går det på tio sekunder, ibland tar det dygn... Tur att man inte behöver förstå sig på hur det funkar! ;-)

I söndags skulle M klippa sig. Av någon anledning ville han vara snygg när han drog på kurs till Malmö. Borde jag vara orolig? ;-) Nä, skämt åsido, är inte orolig för sånt alls... men ibland funderar jag på att man kanske tar varandra för mycket för givet. Så man kanske ska vara lite lagom "säker" i sitt förhållande. Man kanske ska tänka på att varje dag är en dag att erövra tillsammans. Sedan kan ju skitiga kalsonger, strumpor och soffsnarkningar göra att man glömmer bort att man är lycklig över att ha varandra. ;-) Därför är det också bra att vara ifrån varandra några dagar då och då. Fast just nu vill jag inte att han åker. Men det tänker jag inte tala om för honom...

Kommer ihåg en vän som jag fnissade åt när hennes dåvarande pojkvän (nuvarande man) åkte på träningsläger och hon inte kunde sova utan honom, så jag brukade sova över hos henne då. Nu är jag där också. Känner mig jättefånig, men TRE NÄTTER utan M... Hur ska det gå???

Hm...var var vi? Jo, M skulle ju klippa sig, så vi åkte till Lisa. Filmade godingen Aron lite:



Han är så himla lik sin pappa - en MASSA bus i ögonen!

Finingar! Svårt bara att fatta att det inte var särskilt längesedan som Beckisen ploppade ut, liiiten och allra först i Södra Sverige det året...

Inga kommentarer: