onsdag 24 november 2010

Blogg-kalender...

30 DAGAR - OLIKA TEMAN

Var på Lindas blogg och kikade och hittade detta som lät kul! 

Lite här och var bland bloggar på nätet cirkulerar just nu en slags "30 dagars tema-bloggande". Det går ut på att man varje dag under 30 dagar skriver inlägg med fasta ämnen. Det lät lite roligt, så jag hoppar på det, men tänker mig att börja 1 december, så att det blir dag 1 den förste liksom... =) Kommer också självklart skriva andra inlägg under tiden. =) Eftersom jag som vanligt inte bara kan rätta mig in i ett led så har jag förändrat listan lite, och lagt på en till dag eftersom December faktiskt har 31 dagar... Så vill ni ha originalet får ni kika in hos Linda! =)

Gör gärna samma sak på din blogg! :-)

Dag 01 – Presentera mig själv med ett ord för varje bokstav i mitt namn
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Mina vänner
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mitt syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckans vackraste stund
Dag 14 – Vem tänkte jag mycket på idag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden hittills - ett sammandrag...
Dag 21 – En stund i livet
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min bästa resa
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här
saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Lycka är...

Dag 31 - Året 2010

Inga kommentarer: