fredag 24 december 2010

Jul på sjukhus

Det är många som firar jul på sjukhus - och personalen på pappas avdelning hade verkligen gjort sitt bästa för att julstämningen skulle infinna sig. Julmat, julgodis, julmusik och jultrevligt. Det kan behövas när man firar julen på sjukhus. Inte mycket som är kul med det. 
Pappa mådde i alla fall bättre idag, och gick samtala med. Han satt upp och åt, och han hade varit uppe och gått lite i korridorerna.
Största tacket idag går till Lisa och Andreas, som lämnade sitt julfirande och körde min mamma till KSS så att hon kom dit redan på förmiddagen och slapp vänta tills eftermiddagen då jag kunde köra henne. Nu kunde jag fira tillsammans med Mallan och M och sedan bege mig till Skövde där redan mamma befann sig. På så vis fick pappa ha sällskap nästan hela julafton! Det betydde jättemycket! Mer än jag kan få ur mig i ord! <3 <3 <3

TACK!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

det blir inte alltid som man tänkt sig !! du får hälsa mor och far så mycket och hoppas snart han mår bättre och får komma hem !! kram ac