lördag 25 december 2010

Dag 25

Min bästa resa

Jag är ingen särskilt berest människa, om man nu tänker på utlandsresor. Följande ställen har jag minnen ifrån;
  • Berlin
  • Amsterdam
  • Danmark (olika platser)
  • London
  • Bryssel
  • Oslo
  • Polen (olika platser)

 
Och bland de resorna så ligger London i topp, av den enkla anledningen att det tog mig 30 år innan jag hamnade där, fast det varit ett önskvärt resmål sedan barnsben! :-) Tack vänner för det! =)

Men resor kan också ske inom Sveriges gränser, och då finns det betydligt fler resor att välja minnen från, bl.a. dessa;

  • Dalarna (Tomteland, Siljan, Björnparken m.m.)
  • Värmland (Karlstad, Ransäter, Kristinehamn)
  • Astrid Lindgrens värld
  • Göta Kanal
  • Vänern (Läckö - Spiken - Storön m.m.)
  • Kolmården
...och en massa andra ställen!

Jag tror att jag funkar såhär: Den resan jag är på är just då den bästa och roligaste! Så det är omöjligt att välja bästa resan! =)

Inga kommentarer: