torsdag 16 december 2010

Dag 16

Min första kyss

Ojojoj vilket "smaskigt" ämne det är idag! Jag debuterade (med kyssar, reds.anm.) i sjuan, stående vid ett träd mittemot Kungsbroskolan och eftersom det är en korsning där, och vi inte hade ställt oss särskilt dolda så fanns det dem som såg oss. Jag vill minnas att det var någon mamma kände som sett oss och hon var upprörd över "hur det såg ut" (mamma alltså)...
Det var i alla fall väldigt mysigt. Väldigt mysigt var det.
Kyssandet varade intensivt i en vecka, sen gjorde han slut för han kom på att han var egentligen kär i min bästis. Krossat hjärta blev följden.

Två misslyckade kyssar minns jag också. En då jag blev sittande på en papperskorg mitt i skolkorridoren, och en som blev fruktansvärt pinsam eftersom jag bara trodde att vi var vänner, och helt plötsligt blev "anfallen" av grabben ifråga. Kastade mig undan och det blev FRUKTANSVÄRT pinsamt. Och tyst. Inte fanns det möjlighet att dra hem heller.

Allt detta inföll före 18 års ålder som tur är och är numera preskriberat. Har sedan tyvärr inte drabbats av särskilt mycket kyssande, för M är väääääldigt och extremt kittlig på läpparna och tycker det är obehagligt med pussar och kyssar. Han lyckades bita ihop i början när vi var tillsammans, hihi, men nu finns det bara några få knep om man blir puss-sugen. =) Tänker dock INTE dela med mig av dem här, för hans pussar vill jag ha för mig själv! ;-)


Inga kommentarer: