måndag 6 december 2010

Min vikt...

Om ni undrar varför jag tagit bort min vikt-dokumentation i högermenyn på denna blogg så ska jag förklara det. Jag vägde mig på vågen här hemma och skrev ner resultaten på det. Så vägde jag mig hos dietisten och skrev ner resultaten för det. Dessutom vägde jag mig hos Herbalifes hälsocoach och dokumenterade det. Och nu har jag bestämt mig att det är EN våg som får vara den jag följer. De visar så olika ju.
Jag valde att dokumentera resultaten från vägningarna med Herbalife-coachen, för den vågen visar inte bara vikten i kg, utan även en massa andra saker. Framöver kommer den som vill att kunna följa mina resultat under fliken Viktigt!

Känns lite fånigt att skriva detta, eftersom jag då verkar förutsätta att någon av er är intresserad av att läsa om min vikt. Jag gör det mest för min egen skull. Men också för att det är bra för mig att få redovisa resultaten för någon. Om ni sedan läser eller ej är oviktigt - huvudsaken är ju att jag vet att det finns möjlighet för andra att läsa... =)

Jaja, att ha en blogg innebär ju att man vill ha läsare... Så är det...

Inga kommentarer: