fredag 10 december 2010

Kvällens luciafirande

Idag var det dags att fira Lucia igen. Denna gång med miniorerna, och det är så mysigt att se godingarna. Idag var Mallan en ren, närmare bestämt Rudolf tror jag. Lillfaddran skulle vara Lucia först, men kom på en minut innan det var dags för entré att kronan gjorde ont, så då ville hon ha glitter. Vi fixade till det, men efteråt fick jag minsann höra att glittret kliade! ;-)
Hon skulle dessutom INTE ha det röda bandet i midjan, för det skulle sitta UNDER magen! De är för roliga de små liven! Och envetna! Hon måste ha det efter sin far... ;-)


 M bjöd på paketauktionen, och tre av paketen gav vinst! Dessutom vann hann på lotterierna, t.om. fler saker än de ni ser här! Han hade tur! Kanske för att A från "Rör´t" inte var där! =)









Idag fick jag också veta att jag är antagen till fotokursen på distans som jag sökt. 7,5 hp. I vår. Hade ju inte med i beräkningarna att jag dessutom skulle vara implementerare för nya läroplanen och så. Men det får gå! Ska bli roligt!!!

Inga kommentarer: