torsdag 2 december 2010

Julklappstips från Coolstuff!

Jag har inhandlat en del saker från Coolstuff senaste åren. Nu har de en massa olika julklappstips på sin sajt, och jag har fått möjlighet att prova tre saker av de billiga julklapparna.
 Isstjärnan har jag bestämt mig för att behålla själv! Så fina ljuslyktor det blir - och jag är sjukt galen i vackra snö och islyktor!

Just nu har jag tre stycken, men jag planerar att fylla min trappa med dessa vackra stjärnor! =) Kanske även ge bort en och annan stjärnlykta till någon vän? Jag ÄLSKAR den! Förra året frös jag ju lyktor i diverse bunkar och hinkar, men de sprack ju och frös sönder när det var riktigt kallt. Den här håller! =)


Jag har också fått hem en vacker rosa minijulgran (bilden är lånad därifrån, för jag har bara haft uppe min och tittat på den, ej pyntat eftersom den ska bli en present). Den ska bli en julklapp... till vem kan jag ju inte avslöja här förstås. Men jag tror att den kan bli uppskattad. Till julgranen, får man med silverkulor och en silverstjärna att sätta i. Den är lätt att fixa till så att den blir riktigt kitschig, och har man en liten ljusslinga så tror jag nog att succén är ett faktum. Den finns i flera färger, om man nu inte skulle vilja ha en rosa...

Foto lånat från Coolstuff.


Jag har också prövat ett vackert värmehjärta. Det är en vätska i hjärtat som hettas upp när du trycker på metallknappen som är inuti. När det kallnat lägger du det bara i kokande vatten och sedan är det klart att användas igen. Busenkelt! Det blev riktigt varmt, och var perfekt att ha tårna på när de var kalla, eller att ha i vantarna. Måste bara köpa ett till så att jag kan ha i båda vantarna. En söt liten present istället för en blomma. Det är alltid vackert att ge bort hjärtan!

Ta er en kik på Coolstuffs sida tycker jag, det finns MASSOR med roliga saker där! Särskilt till de där som "har allt" och som man inte vet vad man ska köpa till.

Inga kommentarer: