lördag 4 december 2010

Dag 4

Det här åt jag idag...

Hm... vilken pinsam dag att redogöra för sin mat på... En slarvig sådan, men det beror på att jag inte är sugen på nåt direkt för jag är förkyld, och då vill jag definitivt inte ha mjölk som jag blandar mina Herbalife-shakes med, och nån juice fanns det inte hemma. Så, såhär blev det:

Frukost: Ett stooort glas varmt honungsvatten

Mellanmål: Clementin

Lunch: En åttondel familjepizza

Mellanmål: Clementin, Tio marknadskarameller

Kvällsmat: Kaffe, bulle, pepparkaka (det var ju Luciaavslutning för Mallan...)

Och så en massa vatten...

Ingen mat en dietist skulle uppskatta näringsvärdena på... Men fy vad det är svårt att få i sig mat när man inte är sugen...

Apropå pepparkakor. Mallan bakade en plåt med pepparkakor i torsdags. Sedan tröttnade hon. Tur att man kan förvara pepparkaksdeg i kylen ganska länge... =)

Inga kommentarer: